Zlatý investiční slitek kinebar 31,1 g (1 Oz)
Zlatý investiční slitek kinebar o hmotnosti 31,10 gramů (1 unce) a ryzosti 999,9/1000 (24 karátů) je dodáván zatavený v originálním ochranném plastovém obalu a s gravírovaným hologramem na zadní straně slitku.
Vyobrazený slitek je ilustrační a slouží jako příklad. Skutečná dodávka se řídí dostupností daného zboží.
- Popis produktu
- Doprava a balení
- Garance a pojištění
POPIS PRODUKTU
Kinebar je obchodní název pro zlaté slitky s ochranným holografickým prvkem na jejich zadní straně a je aplikován u slitků menších gramáží – 1 g, 2g, 5g, 10g, 20g a 31,1 g.
Na slitku jsou vyraženy standardní identifikační znaky, jako je označení výrobce, hmotnost, ryzost, znak výrobce a výrobní číslo. Na plastovém ochranném obalu, který slouží současně jako certifikát pravosti, jsou uvedeny stejné údaje - tedy ryzost slitku, jeho hmotnost, logo výrobce, podpis certifikovaného prubíře a výrobní číslo slitku včetně označení kinebar®.
Zlatý investiční slitek nelze z obalu vyjmout bez jeho porušení.
Investiční slitky - kinebary patří mezi vůbec nejoblíbenější produkty po celé Evropě. Mezinárodní akceptace a okamžitá likvidnost slitků kinebar je dána permanentně vysokou kvalitou ve standardu good delivery předepsanou LBMA a přídavným ochranným prvkem v podobě hologramu.
Vyobrazený produkt slouží jako příklad. Skutečná dodávka se řídí dostupností daného zboží. Dodávány jsou však výhradně produkty mezinárodně uznávaných producentů (např. Heraeus, Argor-Heraeus, Umicore, Degussa, Münze Österreich, Perth Mint,Valcambi apod.). V každém případě se vždy jedná o prověřené slitky o ryzosti 999,9/1000.
Zlatý investiční slitek 31,1 gramů (1 Oz.) – kupte si jej u EKKA-Gold.
Při koupi, jakož i při zpětném odkupu se můžete spolehnout na diskrétní servis našeho profesionálního týmu. Při osobní návštěvě, telefonicky anebo korespondenčně. V naší rozsáhlé nabídce naleznete nejen zlatý investiční slitek kinebar 1 unce, ale i široký výběr dalších zlatých slitků a zlatých mincí výhradně od mezinárodně renomovaných producentů a mincoven z celého světa.
Přesvědčte se jednoduše sami o naší obsáhlé produktové nabídce.
U EKKA-Gold dostane nejen prověřené zboží v prvotřídní kvalitě, nýbrž i profesionální servis s okamžitým odběrem většiny námi nabízeného sortimentu.
Kinebar
Kinebar® je celosvětově chráněný unikát využívající technologii KINEGRAM® (vyvinutou ve spolupráci Argor-Heraeus a OVD Kinegram Corp.) k aplikování na zlaté slitky.
KINEGRAM® je hi-tech bezpečnostní prvek vystupující přímo z povrchu slitku, který vytváří nový, exkluzívní a vysoce hodnotný produkt Kinebar®.
KINEGRAM® je registrovaná obchodní značka OVD Kinegram Corp.
Diskrétní dodávka zboží obratem
Všechny přijaté objednávky vyřizujeme promptně. Díky konsignačnímu skladu, v němž máme okamžitě k dispozici nejfrekventovanější zboží a nemusíme čekat na jeho dodání ze zahraničí, expedujeme zásilku tentýž den. Osobně si lze převzít zboží také v naší prodejně v centru Ostravy.
Po úplném uhrazení ceny objednávky je zboží vydáno nebo distribuováno zákazníkovi.
- Při platbě v hotovosti nebo při způsobu vyzvednutí osobně je zboží ihned připraveno k převzetí v pokladně prodejny na Kostelní ulici 89/13 v centru Ostravy
- Zásilky s platbou převodem nebo vkladem na náš účet jsou vyexpedovány v den připsání částky na účet a předány České poště
- Diskrétní dodání se službou poste restante
- Využijte rovněž levnou, diskrétní a hlavně bezpečnou službu uložení zásilky v trezorech EKKA-Gold
Před zabalením je pořízena fotografie zboží z obou stran. Standardně zasíláme zboží v originálním balení. Samostatné stříbrné mince, které nejsou od výrobce uloženy v plastové kapsli, balíme do měkké plastové kapsičky.
Zlaté mince, které nejsou od výrobce originálně zabaleny, vkládáme do pevné plastové kapsle, kterou poskytujeme zákazníkům ZDARMA.
Na zvláštní přání Vám mince a slitky dárkově zabalíme. Nabídku našich možností dárkového balení Vám zašleme emailem.
Slitky i mince jsou obaleny bublinkovou fólií a vloženy do transportní kartonové krabičky. Prostor je podle potřeby vyplněn pěnovou vystýlkou. Nemusíte se tedy obávat dodání poškozeného zboží. Víko krabičky je přelepeno samolepkou s hologramem.
Diskrétní balení zásilek
Krabička s obsahem a daňovým dokladem je vložena do zabezpečené neprůhledné plastové obálky speciálně určené pro cenné psaní. Obálka nenese žádné znaky umožňující odhadnout obsah zásilky. Nelze ji otevřít bez viditelného poškození. Pod průhlednou bezpečnostní páskou je uveden podpis pracovníka expedice.
Na obálce je nalepen papírový štítek s dodací adresou zákazníka. Jako odesílatel je uvedeno: EKKA-Gold s.r.o., Kostelní 89/13, Ostrava, PSČ 702 00.
Pro dodání zásilek využíváme služeb České pošty. Kalkulátor zásilek.
Platební podmínky
Objednání zboží je možné
- osobně v naší prodejně v Ostravě na Kostelní ulici 89/13
- elektronicky odesláním objednávky z eshopu v pracovní dny od 8 do 19,30 h
- emailem na adresu objednavky@ekka.cz v pracovní dny od 8 do 16,45 h
- telefonicky na čísle 556 205 010 v pracovní dny od 8 do 17,00 h
Fixace ceny zboží
Fixace ceny je proces směřující ke stanovení prodejní (resp. výkupní) ceny. On-line ceny zveřejňované na našem Eshopu reagují na aktuální cenu zlata na burze a směnný kurz CZK / EURO a mění se každých 5 minut. Po přijetí objednávky kontaktujeme zákazníka ohledně potvrzení objednávky a odsouhlasení ceny.
Cena odsouhlasená zákazníkem je cena zafixovaná, z naší strany garantovaná a již se nezmění.
- U objednávek do 100 000 Kč / 4 000 € jsou ceny zboží ihned zafixovány (odkaz na slovníček pojmů)
- U objednávky nad 100 000 Kč / 4 000 € je generována zálohová faktura na úhradu 10 % z celkové částky
Zafixování a garance ceny je provedeno po připsání zálohy na náš účet a odsouhlasení nové ceny zákazníkem.
V případě, že cena objednaného zboží je vlivem tržních sil vyšší než v době odeslání objednávky, může zákazník odmítnout fixaci ceny. V takovém případě je připsaná záloha v plné výši a bez jakýchkoliv poplatků vrácena zpět na účet zákazníka. Na přání zákazníka může být tato částka použita jako záloha pro příští nákupy s příznivější cenou zboží (hlídač cen).
Platba je možná v korunách nebo měně EURO.
Způsoby platby jsou:
- Hotově až do 270 000 korun (resp. 10 000 €); místem úhrady je pokladna prodejny v Ostravě.
- Převodem platby v měně CZK na náš provozní účet číslo 43-628 957 0297 / 0100 vedený u Komerční banky a. s., resp. na účet číslo 210 015 2377 / 2010 vedený u Fio banky a. s.
- Vkladem hotovosti na náš účet – viz bod výše „Převodem platby v měně CZK…“
- Převodem platby v měně EURO na náš provozní účet vedený u Fio banky a. s. IBAN CZ95 2010 0000 0028 0015 2378, BIC FIOBCZPPXXX (pro klienty Fio banky číslo účtu 280 015 2378 / 2010). Název a sídlo majitele účtu EKKA-Gold s.r.o., Kostelní 89/13, 702 00 Ostrava.
- Na dobírku. Cena za zboží je uhrazena při převzetí zásilky.
- Při platbě v EURO nelze zvolit způsob dodání „Na dobírku“.
Pokyn k expedici zboží je vydán po uhrazení celé částky.
Garance výkupu
EKKA-Gold jako obchodník se vzácnými kovy nejenom prodává, ale i vykupuje investiční slitky a mince ze zlata, stříbra, platiny a paládia. Na rozdíl od mnoha obchodníků garantujeme výkup bez dodatečných podmínek:
- vykupované zboží nemusí být pořízeno výhradně u naší společnosti
- nepožadujeme předložení faktury jako doklad o nabytí
- neuplatňujeme dodatečné srážky z cen zveřejněných na našich webových stránkách (platí pro nepoškozené zboží)
- v kategorii „tavného zlata“ vykupujeme i slitky dnes již neexistujících producentů, zaniklých kantonálních bank i zboží poškozené
Finanční vypořádání provádíme ihned. Forma výplaty je hotově nebo převodem na účet zákazníka.
- Hotovost vyplácíme okamžitě v pokladně prodejny
- Převod na bankovní účet je realizován v den výkupu
Ekonomická síla naší společnosti a našeho partnera nám umožňuje vykupovat vzácné kovy bez omezení finančního limitu a finanční vyrovnání provádět bezodkladně.
U výplaty hotovosti se řídíme zákonem č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Tento zákon stanovuje limit možné výplaty v hotovosti maximálně do výše 270 000 Kč.
Nevíte si rady při nákupu či prodeji investičního zlata?
Rádi Vám nabídneme ve věcech nákupu nebo zpětného odkupu investičních mincí a slitků poradenství a servis od našeho profesionálního týmu. Stačí zavolat na telefonní číslo 556 205 010, poslat nám mail nebo se jednoduše stavit osobně do prodejny EKKA-Gold.
V naší rozsáhlé nabídce naleznete zlaté investiční mince a zlaté investiční slitky od mezinárodně renomovaných producentů a mincoven z celého světa. Obchodujeme pouze s prověřeným zbožím v prvotřídní kvalitě. Většina nabízeného sortimentu je připravena skladem k okamžitému odběru.
Pojištění zboží
K doručování zásilek využíváme služeb České pošty formou cenného psaní nebo cenného balíku. Cenná psaní jsou doručována do vlastních rukou.
Všechny zásilky na cestě k Vám jsou pojištěny na 100 % hodnoty zboží. Maximální pojistná hodnota je 1 milion korun, proto se o svoje zboží ani peníze nemusíte obávat.
Sledování objednávek
Stav svých objednávek můžete sledovat v aplikaci „Můj účet“ po přihlášení na https://www.ekka-gold.cz/, vpravo nahoře ikona Přihlášení / Historie objednávek. Kromě historie objednávek můžete svůj účet spravovat, měnit heslo, kontaktní údaje včetně zasílací adresy apod.
Náš odborný personál je Vám k dispozici na telefonní číslo 556 205 014. Můžete nám také napsat na emailovou adresu objednavky@ekka.cz.
Sledování zásilek
Zásilky, vyexpedované do 16 hodiny, jsou předány dopravci ještě tentýž den.
Zákazníka průběžně informujeme o
- předání zásilky České poště s informací o evidenčním číslu zásilky (emailovou zprávou EKKA-Gold)
- pohybu zboží (přihlášením na portál České pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace)
- termínu předání zboží (SMS nebo e-mailovou zprávou České pošty)
O zásilce se lze rovněž informovat na telefonním čísle 556 205 014.
Za dodání neporušené zásilky odpovídá dopravce.
Při přebírání zkontrolujte pečlivě obálku, zda není porušena.
Reklamace
Pokud máte pochybnosti o neporušenosti cenného psaní, balíček nepřebírejte.
Zásilka bude uložena na dodací poště, kde ji můžete otevřít spolu s pracovníkem pošty a zkontrolovat její obsah, nebo se zásilka vrátí zpět k nám a my vyřešíme případnou reklamaci. O této situaci nás neprodleně informujte na emailové adrese reklamace@ekka.cz.
Pokud zásilku přeberete a poškození obsahu zjistíte později, můžete reklamaci uplatnit na příslušné dodací poště. Termín na vyřízení reklamace má Česká pošta stanoven do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky.
Při zjevném poškození zboží po otevření neporušené zásilky nám, prosím, sdělte číslo objednávky a předmět reklamace s popisem závady. Ideální je i přiložení fotografie poškozeného zboží. Tyto informace zašlete na naši emailovou adresu reklamace@ekka.cz anebo listovní zásilkou. Na Vaše oznámení budeme ihned reagovat a dohodneme další postup. Samotnou reklamací se budeme zabývat okamžitě po doručení poškozeného zboží, vyřídíme ji rychle a k Vaší spokojenosti. Adresa pro doručení reklamovaného zboží je EKKA-Gold s.r.o., Kostelní 89/13, 702 00 Ostrava.